mAsa !tu Emas

Khamis, 24 Mac 2011

" ANDAI HIDUP INI "

aq rasa takut dgn hari yang akan mendatang, untk menempuhinya, untk megharunginya .. andai hidup ini  sering berwajah duka, biarlah aq merelakan. andai hidup ini sering menuntut air mata biarlah aq tangisinya. andai hidup ini sering didusatai cinta, biarla aq terpenjara. andai hidup ini diterkam petaka, tergelamlah aq dalam arus terlara .. meskipon kini hubungan kau dan aq tidak berkecai, betapa diri ini terlalu impikan pertamuan yang dahulu .. andai waktu itubisa diubah akan ku ubah waktu itu .. andai kau tahu perasaan ku k0song hilang entah kemana .. andai dapat ku cari semula persaan itu, sungguh aq bahagia .. "aq teperangkap dalam permainan cinta ku sendiri" ..  pada siapa harus ku ceritakan, pada siapa hendak ku kongsikan kesedihan ini .... lara di hati tak siapa tahu .....

Khamis, 10 Februari 2011

hati y terluka

urmmmmm ... 3hari menyepikan diri ku ingat akn mendapat kegembiraan rupa nya sebalik nya .. siA telah memutuskan hubungan kami, mmg patot la si A uat mcm tu mmg salah aq,klu aq at tempat si A mby aq akn uat pekara yang sama akan uat ke ??? urmmm .. MMG DAH XDE ! itu la jwpn bila aq tanye kpd si A awk da xde fell at sy ke ? .. urmm, luluh jtng ku membaca sptng ayt itu .. seandainya si A tahu bahawa aq amat mencintai nya, xpe la akn kuk0rbankan kasih ini .. sejak aq xmsj dgn si A dgn si K p0n aq xmsj .. biarla masa menetukan segala2 nya.. now aw akn fikir an masa dpn aq , t0ninght trip to langkawi h0pe smua nye ok ..

aq da cbe pertahan kan hubungan kami,tapi nmpak sgt aq s0rang je y nak terus an hubungan ini dia x.. pasw0rd fb p0n si A da tuka status p0n da single mmg dia da xnak teruskan perhubungan ini ..walaupun temp0h pengenalan kami hanya setahun dapat ke aq lpekan dia dlm waktu y terdekat ini ?? myb x, byk sgt kenangan aq bersam dia, ya allah maafkanlah aq ... awk eg0 sy p0n eg0 .. tp sekuran2nya sy da cbe tepi an skit ego sy, tp awk x .. CINTA SEJATI XAN SELALU BERSAMA .. andai sy pergi dulu sebelum awk maaflah kesilapan ini, sy bukan la kaki lelaki yag awk sangka kan itu ,sy cme nak perhatian dr awk, tp awk xphm,yela cara pemikiran awk ngan sy xsme, myb awk berfikir lbh matang lagi dr sy .. xpe la awk dari kata2 awk 2 cukup buat sy tegoris, maafkan sy awk .. biarla awk anggap sy jaat dr awk sangka sy baik .. tiap-tiap manusia tiada y sempurna, suatu hari nnt pasti awk akn tahu .. sy doa an awk bahagia, andai ad jodoh antara sy dgn awk akn sy terima dgn hati y terbuka tanpa mengingat ms silam ..
mcm xpercaya y awk da pergi dr hidup sy, :-(  setiap saat wajah dan name awk y sy ingat , bila da xde dpn mata baru la nak ingat an, bila ad xhargai urmm PADAN LA MUKA SY AN ! awk sy rindu awk sy rindu suara awk,sy xley wat asigment asyik awk je sy teringat lagi 3 mggu nak final exm sy tkt sy xdpt uat, sy perlukan awk dlm hidup sy,awk awk awk awk ! fuh ! ermmm .. sy jaat an awk ??? nasib ad G-BAM di la y teman sy terima kasih awk bb bg G-BAM AT SY, tq awk .. awk .. xan ad lelaki yang boleh ganti an tempat awk di hati sy ... until die u alwes in my heart !

Jumaat, 28 Januari 2011

Aku ingin

Aku ingin

i say ....

da bpe ari aq break dgn siK tp ase mcm akan berputik kembali, ase berslah sgt at siA .. insyaallah aq kan kuat kan semagt supaya hati aq ni yuk siA jew .. tp aq hanya merancang y menentukan DIA .. ari ni siK blik johor ad hal penting kata nya .. mggu depan jugak aq bwu jmpe siK,tp aq harap beberapa hari aq xc0ntek dia aq dpt lupakan dia huhu .. xmungkin terjadi 2JIWA 1HATI ... malam nie aq nak kuar dgn siA harap2 kami dapat mcm dulu ..

Selasa, 25 Januari 2011

i say ....

hari nie ada satu kelas jew.. ptg kang p0n ad tp aq xpegy lew ,jap g my mam dtg ambik ..urmmm , smlm seharian aqasyik pikir sal siK buat xmenetu jd nye aq pikir an dia,semalam aq c0l dia gak dapt dgr s0re ia tew0s aq nangis,ssh tuk aq lpekan siK kerna ia da rapt dgn aq wlupun tempoh pengenaln kami hanya brpe mggu .. kan ku cuba tuk melupakan mu,ku tahu kau tdk lah menyangi ku sepenuh hati sprti mn siA .. myb sbb siK tahu y mmg siA ad tuk mencintai n menyangi ku ..... agak nye lepas ni aq jmpe g x dgn siK ?? windu nye tuhan je la tahu, tp npe aq xwindu an siA,padahal siA sllu ad .. siA dpt melyan kereneh ku, tp aq blm tahu siK blh mlyan kereh ku spt mn si A malayni kernh ku ini ..

Isnin, 24 Januari 2011

SI C,SI K & SI A

urmm .. skun aq ad kenal mamat ni siK,mula2 dia xtahu y aq da ad siA .. sampai la di luahan rasa hati dia at aq, aq serba salah mahu menerima atau tdk kerana time tu aq tgh gad0 dgn siA .. hati ku berbelah bagi, siK tanya aq knpa ssh sgt nak bg jawapan, pas2 bwu aq bg tau y aq da ad siA nmpak sgt time tu siK frust sgt ngan aq,tp time tu aq da mula jatuh hati dgn siK .. siK baik mcm siA tp siA aq da knl lame dgn aq famly aq p0n da rapat dgn siA ,skun cinta aq bebelah bagi sama ada siA 0r siK, tiap manusia xsama ragam nye, siA mby lebih  memahami aq dr siK, siK banyak menguji aq urmm .. kadang2 aq terfikir lbh baik single daripada capel,perasaan tu dtg tetiba dan pergi begitu sahaja .. semalam siK surh aq membuat keputusan sama ad memilih siA or siK .. aq memilih siA :( org xan fahan aq, biar la ap org fikir ttg aq, tp sekali aq syg sampai bila2 aq ttp syg.. biar la aq menjadi bayang-banyang untuk dirimu, mungkin itu lebih baik untuk mu n aq .. ad jodoh ad la .. aq amat merindui siK ap tanda nya itu, alah munkin sekejap je an,nnt aq lpe la,blh kah aq melupakan nya ?? urmm , tamak kah aq klu aq tdk mahu melepaskan kedua-duanya ? xsmpai hati ku untuk membuat begitu,sungguh aq amat menyangi kedua2nya .............. ya allah berikanlah aq kekuatan untuk menempuhi nye, aq pernah merasai kekecewaan itu jgn la ku merasainya lg sungguh perit rasa nya, aq pun tdk mahu org lain merasakan juga, salah kah aq buat begini ?? mmg siK sanggup mengundur diri utuk aq terus bersama dgn  siA tp urmm sungguh bayak persoalan .. :( **

Khamis, 30 Disember 2010

andai hati blh berkata. andai hati blh mendengar ..

kemana kau menghilang , lama ku menanti diri mu .. manakah perasaan mu yang dahulu yang dulu sering mengambil berat tentang diri ku .. kenapa perasaan awk selalu berubah, kenapa awk buat saya mcm baju blh bertukar-tukar .. awk andai sy buat awk mcm tu ap awk rasa ? awk xkan rasa sbb sy xan buat awk mcm tu ..  hati sy xtersampai nak buat mcm tu ..  awk bila sy berkawan dgn ramai laki2 len awk kata sy nie curang la ap la, tp awk xpenah ad utk sy .. awk ...

Rabu, 29 Disember 2010

terima aq seadanya

cintailah seseorang karena kekurangannya .. karena suatu saat nanti kamu akan bahagia dengan kelebihannya,,,dan jangan pernah mencintai seseorang dengan kelebihannya..karena suatu saat nanti kamu pasti kecewa ketika kamu tahu akn  kekurangannya .. sesunguhnya  ikhlas lah mencintai seseorg itu

hati yang disakiti

(BABAK 1)
kenapa xjujur, kenapa xterus terang jew .. awk ingat saya ni ap anak patung yang boleh dipermainkan ?? awk saya xank apa2 pun dr awk sy nak berkawan je ngan awk, saya tahu saya dah ad bf tp salah ke sy nak berkawan ngan awk .. lg p0n yang nak sy berkawan dgn awk, but s0metime awk awk wat sy nie xwujud .. saya kecik hati awk .. awk kata nak rest tapi awk on9 , xpe wak sy :( .. tapi kalau awk msj sy, sy eppy sgt xtau npe mmg kte hanya kawan dan xan lbh dr tu i n0w that .. sy sedih di saat sy perlu an seseorang di sisi sy xde sape y menemani, tp jika sy eppy ramai org dtg .. adakah itu adat berkawan ? andai la kau tahu apa isi hati ku ini .. hanya allah sahaja yang tahu .. suatu ketika dahulu ada seorang hamba allah nie sgt mencintai aku, smpai dia sanggup melakukan apa sahaja demi aq, tapi tu la manusia berfikir xpenah panjang .. cinta ku putus di tgh jalan kerana rupa paras cinta ku putus tgh jaln .. selang beberapa bulan kemudian aq berkawan dengan seseorg hamba allah nie, niat aq hanya berkawan tp mulut xseiring dgn hati, aq p0n cpel dgn dia, hubungan kami ok, maklum la buah tgh nak msk huhu.. aq amat mencintai dia sampai aq sggup lakukan ap sahaja ..tp aq masih menjaga maruah ku sebagai seorang wanita .. lapan bulan hubungan kami bertahan , sampai saat dia tdk menghubungi aq, aq xtau nak wat apa.. aq rela kan andai perpisahan itu berlaku walaupun hati ini tidak mengizinkan ..............

urmm

video

KENYATAAN





ORANG YANG SELALU MEMBERI ALASAN,ADALAH  ORANG YANG MUNDUR

gelagat adik ku ..

video

rasa hati ku

kenapa ssh sgt manusia hendak memahami hati sesama manusia .. kenapa manusia pandai berjanji tapi xpandai nak tunai kan .. kenapa setiap apa yang kita ada xkan kekal .. kenapa mereka perlu tinggalkan kita .. kenapa mereka mempersoalkan tindakan kita .. kenapa meraka xpenah nak ambik tahu tentang hati kita .. kenapa kita perlu bek0rban .. kenapa kita perlu tahu itu semua .. kenapa kita kene dengar cakap dia .. kenapa kita kene jaga perasaan org .. kenapa kita perlu mengalah .. kenapa kita xboleh marah .. kenapa harus ada kenapa ..kenapa  katakan kenapa ??????????