mAsa !tu Emas

Rabu, 29 Disember 2010

hati yang disakiti

(BABAK 1)
kenapa xjujur, kenapa xterus terang jew .. awk ingat saya ni ap anak patung yang boleh dipermainkan ?? awk saya xank apa2 pun dr awk sy nak berkawan je ngan awk, saya tahu saya dah ad bf tp salah ke sy nak berkawan ngan awk .. lg p0n yang nak sy berkawan dgn awk, but s0metime awk awk wat sy nie xwujud .. saya kecik hati awk .. awk kata nak rest tapi awk on9 , xpe wak sy :( .. tapi kalau awk msj sy, sy eppy sgt xtau npe mmg kte hanya kawan dan xan lbh dr tu i n0w that .. sy sedih di saat sy perlu an seseorang di sisi sy xde sape y menemani, tp jika sy eppy ramai org dtg .. adakah itu adat berkawan ? andai la kau tahu apa isi hati ku ini .. hanya allah sahaja yang tahu .. suatu ketika dahulu ada seorang hamba allah nie sgt mencintai aku, smpai dia sanggup melakukan apa sahaja demi aq, tapi tu la manusia berfikir xpenah panjang .. cinta ku putus di tgh jalan kerana rupa paras cinta ku putus tgh jaln .. selang beberapa bulan kemudian aq berkawan dengan seseorg hamba allah nie, niat aq hanya berkawan tp mulut xseiring dgn hati, aq p0n cpel dgn dia, hubungan kami ok, maklum la buah tgh nak msk huhu.. aq amat mencintai dia sampai aq sggup lakukan ap sahaja ..tp aq masih menjaga maruah ku sebagai seorang wanita .. lapan bulan hubungan kami bertahan , sampai saat dia tdk menghubungi aq, aq xtau nak wat apa.. aq rela kan andai perpisahan itu berlaku walaupun hati ini tidak mengizinkan ..............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan