mAsa !tu Emas

Khamis, 30 Disember 2010

andai hati blh berkata. andai hati blh mendengar ..

kemana kau menghilang , lama ku menanti diri mu .. manakah perasaan mu yang dahulu yang dulu sering mengambil berat tentang diri ku .. kenapa perasaan awk selalu berubah, kenapa awk buat saya mcm baju blh bertukar-tukar .. awk andai sy buat awk mcm tu ap awk rasa ? awk xkan rasa sbb sy xan buat awk mcm tu ..  hati sy xtersampai nak buat mcm tu ..  awk bila sy berkawan dgn ramai laki2 len awk kata sy nie curang la ap la, tp awk xpenah ad utk sy .. awk ...

Rabu, 29 Disember 2010

terima aq seadanya

cintailah seseorang karena kekurangannya .. karena suatu saat nanti kamu akan bahagia dengan kelebihannya,,,dan jangan pernah mencintai seseorang dengan kelebihannya..karena suatu saat nanti kamu pasti kecewa ketika kamu tahu akn  kekurangannya .. sesunguhnya  ikhlas lah mencintai seseorg itu

hati yang disakiti

(BABAK 1)
kenapa xjujur, kenapa xterus terang jew .. awk ingat saya ni ap anak patung yang boleh dipermainkan ?? awk saya xank apa2 pun dr awk sy nak berkawan je ngan awk, saya tahu saya dah ad bf tp salah ke sy nak berkawan ngan awk .. lg p0n yang nak sy berkawan dgn awk, but s0metime awk awk wat sy nie xwujud .. saya kecik hati awk .. awk kata nak rest tapi awk on9 , xpe wak sy :( .. tapi kalau awk msj sy, sy eppy sgt xtau npe mmg kte hanya kawan dan xan lbh dr tu i n0w that .. sy sedih di saat sy perlu an seseorang di sisi sy xde sape y menemani, tp jika sy eppy ramai org dtg .. adakah itu adat berkawan ? andai la kau tahu apa isi hati ku ini .. hanya allah sahaja yang tahu .. suatu ketika dahulu ada seorang hamba allah nie sgt mencintai aku, smpai dia sanggup melakukan apa sahaja demi aq, tapi tu la manusia berfikir xpenah panjang .. cinta ku putus di tgh jalan kerana rupa paras cinta ku putus tgh jaln .. selang beberapa bulan kemudian aq berkawan dengan seseorg hamba allah nie, niat aq hanya berkawan tp mulut xseiring dgn hati, aq p0n cpel dgn dia, hubungan kami ok, maklum la buah tgh nak msk huhu.. aq amat mencintai dia sampai aq sggup lakukan ap sahaja ..tp aq masih menjaga maruah ku sebagai seorang wanita .. lapan bulan hubungan kami bertahan , sampai saat dia tdk menghubungi aq, aq xtau nak wat apa.. aq rela kan andai perpisahan itu berlaku walaupun hati ini tidak mengizinkan ..............

urmm

video

KENYATAAN





ORANG YANG SELALU MEMBERI ALASAN,ADALAH  ORANG YANG MUNDUR

gelagat adik ku ..

video

rasa hati ku

kenapa ssh sgt manusia hendak memahami hati sesama manusia .. kenapa manusia pandai berjanji tapi xpandai nak tunai kan .. kenapa setiap apa yang kita ada xkan kekal .. kenapa mereka perlu tinggalkan kita .. kenapa mereka mempersoalkan tindakan kita .. kenapa meraka xpenah nak ambik tahu tentang hati kita .. kenapa kita perlu bek0rban .. kenapa kita perlu tahu itu semua .. kenapa kita kene dengar cakap dia .. kenapa kita kene jaga perasaan org .. kenapa kita perlu mengalah .. kenapa kita xboleh marah .. kenapa harus ada kenapa ..kenapa  katakan kenapa ??????????

Khamis, 9 Disember 2010

Tidak pernah kita terfikir apa yang terjadi di sekeliling kita,akan terjadi kepada kita sendiri .. kalau yang baik xpe ni yang xbaik ..but that human norm which need we face.. bukan mudah untuk kita menghadapi apa yang akan mendatang ..